تبلیغات
زن و راز - یک رژیم ساده و عالی و سرشار از ویتامین برای دوستانی که اضافه وزن دارند
سلامت و زیبایی

یک رژیم ساده و عالی و سرشار از ویتامین برای دوستانی که اضافه وزن دارند

دوشنبه 10 آبان 1389 01:56 ب.ظ

نویسنده : افسانه قربانی

این رژیم  برای دوستانی  که بین ۳ تا ۷ کیلو اضافه وزن دارند عالیه !

فراموش نکنید که دستور رژیم رو باید عینامثل همون که داده شده  عمل کنید و از پیش خودتون توش تغییرات ندید اونوقت نتیجه اش رو ببینید

صبحانه:  یک استکان شیر+  یک قاشق مرباخوری عسل یا ۲ عدد بیسگویت ساقه طلایی +۱ استکان شیر یا یک کف دست نان +نصف قالب کره ده گرمی یا یک کف دست نان +۱۰ گرم پنیر ( میتونیدهر کدوم از این ها رو یک روز از هفته به عنوان صبحانه میل کنید)

ساعت ۱۰ : میوه + چای +یک عددخرما

ناهار :  یک و نیم کف دست نان +یک عددکباب تابه ای یا ۳ قاشق غذاخوری برنج+یک تکه گوشت خورشتی کوچک یا ۲ کف دست نان +یک تکه ماهی کوچک یا یک ونیم کف دست نان +یک عدد کتلت یا ۸ قاشق غذاخوری استامبولی بی گوشت یا یک کف دست نان + یک تکه مرغ کوچک یا کشک بادنجان :شامل ۲ بادنجان پخته + پیازداغ با یک قاشق مربا خوری روغن + یک قاشق مربا خوری کشک+ دو و نیم کف دست نان  ( میتونیدهر کدوم از این ها رو یک روز از هفته به عنوان ناهارمیل کنید)

عصرانه میوه +چای +یک عددخرما

شام : نیم لیوان عدسی +سالاد یا نصف ساندویچ همبرگر+ سالاد یا دوسوم لیون سوپ جو یا نیم لیوان ماکارونی یا یک سیخ جگر  یا دو سیب زمینی آب پز متوسط + یک کف دست نان یا یک نکه مرغ کوچک

 ( میتونیدهر کدوم از این ها رو یک روز از هفته به عنوان شام  میل کنید)

 

عصرانه : میوه +چای + یک عدد خرما

سعی کنید قبل از صبحانه ناهار و شام حتما ۲ لیوان آب میل کنید .

غذاهایی که میتونید بدون محدودیت بخورید  : کلم - کاهو- خیار- کرفس - اسفناج - تره - شلغم - کلمپیچ - بانجان یا کدوی کبابی یا آب پز - هویج - گوجه فرنگی - چای تلخ - قهوه - گل کلم - لوبیاسبز- تربچه - ترب - پیاز - ففل - قارچ - ریواس - جعفری - شاهی - ویتامین ها

یک کفگیر برنج = ۶ قاشق غذاخوری کته یا ۷ قاشق غذاخوری آبکش

یک کف دست نان = مربعی به اندازه ۱۰ سانت یک کف دست نان بربری و سنگگ = ۲ کف دست تاتفون و ۳ کفت دست لواش

علاوه بر رژیم : حتما هفته ای سه قاشق غذلخوری روغن زیتون به همراه سالاد میل کنید. روزی ۷ حبه قند و یا ۴ عدد خرما و نیز یکلیوان ماست یا شیر کم چرب مصرف کنید.

 

ته مانده غذای بچه ها را نخورید- به هیچ وجه غذاهای دیگر را حتی نچشید - تنقلت نخورید - شکلات و شیرینی ِ انواع کیک و کلوچه کشمش - سس - بستنی خورشت - کمپوت - مربا  حتی برای مزه مزه کردن ممنوع !

در روز نیم ساعت ورزش کنید . مثل پیاده روی . ضمنا حرکات ورزش صورت رو که قبلا یادتون دادم فراموش نکنید . چون در طی لاغر شدن پوست  صورت شل و افتاده  خواهد شد  ولی اگر ماهیچه های صورت را سفت نگه دارید صورتتان کماکان زیبا خواهد بود.چشمک




دیدگاه ها : نظرات
برچسب ها: رژیم لاغری و تناسب اندام ،
آخرین ویرایش: - -




Powered by Abzarak.com